Mycket nu....

Nu var det ett tag sen igen. Ska försöka bättra mig.

Jag har iallafall haft för jävla mycket att stå i. Bara en massa pluggande. Har lämnat in två stycken examinationsuppgifter den här veckan. Den ena handla om ledarskap och den andra om kränkande särbehandling. Jävligt intressant att skriva om faktiskt...men ändå drygt på nå sätt.

Sen har jag fyllt år också. 25 år faktiskt. Det var trevligt....

Idag kommer Devins farmor, farfar och farbror hit och hälsar på. Ikväll blir det eurovision-final med tjejerna. Jag tippar att Saade kommer sluta på sjätte plats.

Heeej så länge...

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaa det var jätteroligt =) Det är aldrig nå problem med han säger dom, han gör som dom säger =) Fast han får sina rus där också om någon tar något som han vill ha =D men det är sånt man får leva med ;P

Puss

2011-05-21 @ 17:29:09
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Fia

Näee, inte magsjuka heller. Behöver väl inte alla detaljer här kanske =) Inte så trevligt =P Puss

2011-05-24 @ 07:50:39
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0