Thank God, soon it will be over!

Nu sitter jag här igen, på Sveriges bästa bibliotek och pluggar. Eller jag ska strax börja. Man måste ju dricka 100 liter kaffe och äta minst 150 bananer innan man ens orkar öppna böckerna.
Jag har nog aldrig varit så skoltrött som jag är just nu. Jag till och med längtar tills nästa termin då jag ska skriva mitt examensarbete. Då är det jävligt illa!

Just nu läser vi AU2 tillsammans med alla lärare på lärarprogrammet (som läser näst sista terminen) och ni anar inte hur jobbigt det är.

Nu ska jag sätta igång med tentan igen. Den fråga jag ska besvara idag är:

" Belys hur genus och sexualitet vävs samman i det heterosexuella normsystemet - den heterosexuella matrisen. Relatera till Ambjörnssons disskusion om sexualitetens betydelse i de två tjejgruppernas skapande av genus. Uppmärksamma även helt kort hur heterosexualitetens normsystem påverkar synen på kvinnor respektive mäns samkönade relationer"

Skjut mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0