Fan.jävla.skit.helvete

Varför är jag så jävla trött hela tiden? Jag sover typ 7-8 timmar varje natt och ändå känner jag mig inte utvilad? Fattar inte varför det är så. Jag vaknar ju iofs ganska många gånger på nätterna så det kanske beror på det. Men...ja, det är iaf skit jobbigt...
Jag har iaf börjat med mitt examensarbete nu. Usch va tufft det kommer bli de kommande veckorna. Förstår inte hur jag ska klara det här egentligen. Men allt brukar ju lösa sig tillslut så det är ta mig fan DET som håller mitt mod uppe just nu. På något jävla sätt måste de fixa sig!!!


Jobbigt och skriva arbetet själv också, men det är sånt man får ta när man verkligen vill skriva om något som man brinner för.
Nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig istället. 21.09....en torsdag...herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0