Motorik, lek och lärande

Fan, jag är så less på att plugga just nu! Jag skulle göra vad som helst för att få börja jobba med barnen istället för att bara läsa om dem. Motorik hit och utveckling dit. Sinnen hit och pedagogik dit....jag kräks!!

Trodde även att denna kurs som jag läser nu skulle innefatta mer "idrott" och inte såå förbannat mycket rörelse. Det är så svårt och så invecklat vissa saker, så man blir ju helt virrig.
Och vi ska inte ens tala om drama. Dramadelen i den här kursen ser jag inte fram emot.....


Gnäll, gnäll och gnäll!!!


Annars så lever jag ett fantastiskt liv och njuter för varje dag. Ser verkligen fram emot vad morgondagen har att ge. Eller?!

Gå och gräva ner mig är vad jag ska göra. Men först lite shopping i valbo!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahha, nu är alla korvören slut istället. Men allt har vi inte handlat nu, Jackan köpte jag för nån vecka sen ju. Sen måte ju ungen ha kläder =)



Det är en butik som finns i både Insjön & Borlänge, dom har 20-80% billigare på en massa märkeskläder och skor. Kolla Lager70.se

2010-09-30 @ 15:29:13
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Gruvan

Va lite glad i stället! =)

2010-09-30 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0