Jävlar va dum vissa är...

Ibland, eller ganska ofta är jag arg och irriterad på något. Just nu står detta högst upp på min lista av saker jag irriterar mig på:

1: Folk som gör en sk gastric bypass. Alltså, 30 % av alla som gör dessa operationer nu för tiden är ju inte ens superöverviktiga! Då är ju för fan en annan fetare. Jag anser att det enbart beror på lathet hos människorna som väljer att genomgå en sådan operation. Dom är helt enkelt för lata och för matglada för att ta tag i saken själv. Ät hälsosammare mat och motionera för fan så ska ni se att ni också går ner i vikt!!!!! Och jag spyr verkligen på kommentarer som "jag har verkligen försökt med allt, men ingeting fungerar". Så fan heller. Då har du inte försökt tillräckligt smartass!

2: Folk som trär på sina barn "namnmössor"! Varför? Varför gör dom så mot sina barn? Vem som helst kan ju komma fram till barnet i fråga och tilltala den vid namn och vipps så känner barnet en trygghet gentemot den personen. Fruktansvärt! Tänk efter alla idioter som skaffar sånna mössor!!!!


Tack och bock!



Kommentarer
Postat av: Fia

Förra året vela ju du ha en sån mössa åt Devin ?! =) Då var du lika dum dårå =P

2010-09-28 @ 07:27:38
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Äntligen skriver någon ett vettigt inlägg :)

2010-09-28 @ 09:39:32
Postat av: Cicki

Hahahaha, klockrent, jag har ett liknande inlägg om gastric bypass från igår kväll.. det ligger som utkast efter att jag blev allt för trött för att skriva klart det! :)

2010-09-28 @ 15:07:25
URL: http://christinhernberg.blogspot.com
Postat av: Therese

Fia - Hmm, det minns jag inte riktigt. Har för mig att jag vela ha med första bokstaven bara. Men oj, isåfall. Snacka om att kasta sten i glashus liksom....



2010-09-28 @ 17:50:18
Postat av: Apan

Äntligen händer det något i denna blogg..... Hoppas det fortsätter ;)

2010-09-28 @ 19:23:11
Postat av: Fia

Ja men du det kanske det var =) Kommer inte riktigt ihåg =)

2010-09-29 @ 14:07:06
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0