Småbarns största skräck

Min prins vaknade imorse med snuttisen i mun och helt svart i ögonen. Han stirrade på mig och sa:

-MEN MAMMA! DU SLÄNGDE MIN SNUTTIS I PAPPERSKORGEN JÖ!

Han var fruktansvärt förbannad på mig innan jag förklara för honom att det måste ha varit en dröm, för han håller ju i sin kära snuttis för tusan. Efter mycket om och men godtog han min förklaring och sa att han vela "vila lite till". Bara för morsan att gå därifrån då...

Kan ni tänka er vilka problem barn har? Nej, tydligen inga bekymmer alls när dom blir galen om man skulle slänga deras snuttis. Dom är så roliga dom där små. Jag vill vara ett barn igen med inga som helst bekymmer eller problem. Fan va svårt allt blir direkt när man blir "vuxen".

Fast det kan i och för sig inte vara så lätt för min son heller. Han är ju både överintelligent och snygg. Kan omöjligt vara lätt för honom på förskolan....



Tack för mig, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0