Är det laktos i den? I den då? Men den då?

Det är så underbart att det finns tabletter till tamme fan ALLT. Jag har upptäckt på senare tid att jag är känslig mot laktos och får krämper, magont och bubbel i magen när jag käkar nåt med laktos i.

När jag är hemma kör jag helt och hållet med laktosfria produkter, men det är ju när man är ute och käkar eller borta hos någon som det lätt blir att man äter något med laktos i.

Också har jag inte vant mig riktigt heller med detta så jag glömmer lätt bort att jag är känslig, och trycker fort som fan en chokladboll i till kaffet när jag är ute och fikar.

Men nu, NU har jag köpt tabletter som jag ska ta innan jag äter något med laktos i. Fantastiskt!!!

Nu slipper jag även ligga och småfisa när jag har sängsällskap framöver! Yees...

Tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0