Ordbajsarn har gjort det igen....

Om man säger att man hatar en människa och anser att människan i fråga är huuur jävla äcklig som hellst, och att man inte ens skulle kunna ta i den människan med tång. "Hon är den vidrigaste människan som finns" är också också ett exempel på en kommentar som sagts om människan i fråga.
Sedan visar det sig att denna ordbajsare sitter tättintill och med armarna omkring den "vidrigaste människan som finns" under fester...

Har man då rätt som vän att ifrågasätta detta? Enligt mig är det här sån jäkla dubbelmoral. Eller har jag helt fel? Inte ska väl ordbajsarn bli sur bara för att man ifrågasätter det här?



Kommentarer
Postat av: ordbajsarn

Jag måste bara påpeka att ordbajsarn i inlägget inte är jag!

2010-10-12 @ 15:54:59
URL: http://www.ordbajsarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0