Modell för en dag...

Har någon mer än jag lagt märke till att alla, eller nästan alla, har varit och fotograferats hos "the studio". Eller som dom också brukar säga; "jag ska åka ner till stockholm och vara modell för en dag"

Aja...kul för dom liksom. Men har ni sett bilderna??? Den där jävla spegelbilden som alla lägger som profilbild på facebook. Jag skrattar så jävligt varje gång jag ser någon som har en sån. Jag menar, dom är ju inte ensam om att ha tagit en sån bild liksom..
Ååh, det är så roligt. Sen står dom ju i precis likadana poser alla som åker dit också. Det är ju så kul.
Men det roligaste måste ju vara att människorna ser ju inte ut som dom gör på bilderna.
Fast jag tror att, om man åker dit och tar sånna kort så är de ju precis det man vill. Man vill inte se ut som man gör "i verkligheten". Man vill nog vara nån annan för en dag. Typ en modell ;)

Ja det är lite festligt i vilket fall...


Kommentarer
Postat av: MLI

Haha.. Är det därifrån alla "spegelbilder" kommer? Har aldrig hört talas om "The Studio". Jag kanske borde starta egen firma, man verkar ju inte behöva prestera någon toppkvalité direkt ;P Kommer ni och är "modell för en dag" hos mig då?

2010-06-17 @ 08:10:30
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: MLI

Haha, fan va kul! Det roliga var att dom flesta bilder till och med var ganska kassa, dålig kvalité och dålig ljussättning. Men sen tog dom bara ca 60 bilder också, det drar man av på under 5 minuter :)



När jag tröttnat på operationer och cancersvulster vet jag vad jag ska göra iaf ;)

2010-06-17 @ 20:57:14
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0