Hugger som en kobra

Åååh, jag känner mig som en kobra idag. Jag vill hugga på allt folk säger och gör :) Fan vilken härlig känsla...
Jag vill ifrågasätta, pika och ge dom jävlarna va dom tål ;) Hahah. Inte för att jag tycker illa om dom eller nåt, utan bara för att jag känner för det idag...

Men jag ska lugna mig. Jag lovar. Lugna mä!!!!


Nu blir det lunch med grabbarna, solning och sedan mys ikväll...

Jo, det var en sak till. Jag tycker det känns lite sisådär att man har folk i sin omgivning som totalt saknar empati för andra människor.
Jag själv är inte guds bästa barn, det vet jag, men vissa saker gör man bara, oavsett om man vill eller inte... Tycker iallafall jag. Men det är ju bara jag det....
Personligen brukar jag kalla det jag syftar på, för att "ställa upp". Ställa upp för en vän lite då och då!!!!!! Tänk på de....



Ååååh va roligt det är att googla på ord man har nämnt i bloggen, och sedan ta första bästa bild och publicera i inlägget ;)

Hej på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att du bloggar så man får lite livstecken :)

2010-06-10 @ 15:47:22
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah :)

2010-06-11 @ 23:19:36
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0