Njut av semestern...

Men va härligt det är med semester!! Det jag tycker är det absolut bästa med semester är att man kan vara så spontan. Man kan åka vart man vill, när man vill. Man kan sova och äta vad och när man vill. Det behövs liksom inte så mycket planering, och det är väl hur underbart som helst....

Men tyvärr är jag relativt ensam om att känna så.
Allt ska hela tiden vara så omständigt för alla!

Meeeen, jag njuter av min lediga sommar tillsammans med min Devin. Han är så otroligt lätt att ha med överallt och anpassar sig snabbt till morsans ideér ;) Älskade pojk!!!!



Tack och hej!


Fan, jag älskar verkligen sommarkurser :) Vilken frihet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0