30 års kris

Tänk att den här förbannade söndagsångesten aldrig kan försvinna. Jag hatar söndagar men allra mest hatar jag måndagar. Det är så deprimerande med måndagar. Jag vet inte varför, det är bara så.

Som tur är kommer Fia och Junia upp imorgon och underhåller mig och Devin :) Det ska bli så roligt och vi ska bara mysa hela dagen :)
Junnis blir föresten 1 år på fredag. Det är helt sinnesjukt det. Tiden springer verkligen iväg. Själv blir man inte en dag äldre. Man kan ju iallafall inbilla sig de.

Apropå ålder så har jag kommit på att jag nog har en lite 30 års kris nu vid 23 års ålder. Jag hörde att Markus Krunegård också hade de så...
Jag och Markus...
Jag ska inte gå nå djupare i hur jag kommit fram till det men det känns iallafall lite så. Helst av allt vill jag bara stoppa tiden för tillfället.
Jag är inte nöjd med mig själv för fem öre nu för tiden. Varken på insidan eller utsidan...

Till veckan går jag in i en stenhård träningsperiod. Inga hamburgare, thaimat eller godis. Vatten och äpple it is! Hahahah. Eller så kanske inte.....vifåse..

Nej nu börjar jag nog blir lite trött...
Heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0