Inskolning...

Idag lära jag hoppa över en föreläsning nere i Gävle för att Devin "bara" fick gå 2,5 timme på dagis. Helt sinnessjukt att en inskolning ska ta så jävla lång tid när han trivs på dagis. Jag menar, det är ju inte heller första gången han börjar på dagis liksom. Men men så är de och det blir ett jävla pysslande med hämtning och lämning den här veckan eftersom jag åker iväg imorgon till Smörnäs. Och det kan jag verkligen inte stå över för det är obligatoriskt...
Ibland börjar jag tro att förskollärarna där bara gör så här för att förstöra och vara dryga mot mig. Sen kan jag tänkte mig hur dom sitter och surrar och pratar skit på rasterna i personalrummet. Åh, va arg jag blir!

Tur att Devin är så underbart snäll, så honom kan dom då absolut inte gnälla på. En mer väluppfostrad 2åring får dom leta land och rike efter!  :) Hahah

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mäh, Viggo behövde bara gå 1 veckas inskolning han ju...

2009-09-01 @ 11:58:39
Postat av: Therese

Ja, du ser. Dom gört säkert för att dryga bara :) Vem skola in han föresten?

2009-09-01 @ 12:32:34
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var Elisabeth som skolade in honom...vem har ni? Jag träffade honom igår när jag lämnade Viggen ådå var han så nöjd och glad så :) Dom sa ju själva att det inte var några problem alls med honom :)

2009-09-01 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0