Nosebleed

Idag var det ganska så rörigt på Norrtullskolan.
Allt känns jävligt rörigt nu för tiden...

Jag blödde näsblod idag. Kanske jag ska ta som ett varningstecken?!

jag beslöt mig för att inte träna idag. Först och främst med tanke på näsblodet och sen så tröttnar jag när jag inte ser nå resultat. Usch ja, den där jävla magen är det väl bara att acceptera att man aldrig kommer bli av med.

Såååå, jag tänkte att det var lika bra att feta på magen ännu mer och bakade då en äppelpaj med min son idag på eftermiddagen. Äppelpaj och vaniljvisp har jag nyss tryckt i mig. Jävlar va gött de var.



Så är det!


Kommentarer
Postat av: Erica

Helt rätt! =)

2009-09-30 @ 22:44:10
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0