Dagens låt

Jag ska nog börja med "dagens låt" här in da blog. På dagarna tänker jag på så många bra låtar och vill lägga upp dom och dela med mig av dem här i bloggen. Men sen glömmer jag bara bort de när jag kommer hem. Så nu har jag beslutat att köra en låt här varje dag (om jag kommer ihåg....eller orkar för den delen).



Dagens låt:

The Highwaymen - Highwayman




Trots att det var dålig kvalité på videon så var jag bara tvungen att ta den. Det blir lite mer känsla i det hela när man får se dessa lovely gubbar samtidigt som man hör låten...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej Therese:) Jag hoppas och tror att det gick galant idag. En kram får du i efterskott.. En riktig Mange Samuelsson kram. Sedan måste jag säga att det är kul. Kul att du har liite musik smak endå. Very good. Vi hörs, hade bäst och simma lugnt ;) ciao ciao

2009-09-21 @ 21:57:59
Postat av: Gruvan

Vilka är dom 4 gubbarna då om man får fråga?? =)

2009-09-21 @ 22:20:56
Postat av: Therese

Henrik - Men va dryg du är gosse! Johnny Cash, Waylon Jennings, Kris Kristofferson och Willie Nelson. Hah! Winnerbäcktönt! :)



Johanna - Tack ska du ha, det värmde :) Jag har bra musik smak vettu :P Jag lyssnar nästan på allt! Fast inte typ....2pac, där går gränsen ;)Hahah

2009-09-22 @ 21:12:10
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wille.N, J.Cash Kris kände man ju igen direkt :) Ska vara ärlig och säga att jag fick hjälp med den 4:e, av styvfar. MrJennings.

2009-09-22 @ 22:12:45
Postat av: Gruvan

Skulle bara kolla så du var vaken! =) Lite Kuriosa: Waylon Jennings Skulle ha varit med på samma plan som Buddy Holly var på när han kraschade och dog, men han erbjöd sin plats till JP Ricardson som ochså då dog i kraschen.. tänk vad en Winnerbäck nörd kan va?? =) Vad tycker du om Jennings gitarr spela i låten då?? det ser lite väl slappt ut om man säger så! =)

2009-09-22 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0