Vilken skön morgon..

Va skönt det är att inte stressa på morgonen. Nu för tiden går jag upp ca 1½ timme innan jag ska iväg. Då hinner jag äta frukost innan Devin vaknar, sen väcker jag Devin, låter Devin vakna till liv framför TV:n, klä sig och fixa iordning sig, packa Devins väska och min väska, klä på Devin och sen åka iväg till dagis och skola :)

Och idag fick jag till och med lite tid över för att sitta här :) Devin tittar på Tåget Tomas just nu så han får man väl slita från tv:n snart tänker jag.

Idag ska jag iaf ner till Gävle. Som jag längtat!

Nej, bussen går 8.48 så det är kanske bäst att jag drar mig ner mot stan. Måste slänga in Devin på dagis först också ;) Haha

Tjaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0