Peppad...

Hej hej hallå!

Idag har vi varit på olika loppisar. Letat efter diverse saker till min nya lägenhet. Hittade dock inga möbler som föll mig i smaken, så jag åkte därifrån med en lampa bara.
Sen tittade jag på lite skor. Testade tre par boots aktiga skor. Sen fick jag dåligt samvete och jag såg hundralapparna flyga förbi ögonen på mig, så jag ställde tillbaka alla tre par och gick där ifrån fortare än kvickt....
Då gick vi och drack kaffe och åt macka på Waynes.

Nu ska jag ta och duscha lite. Om 1 timme och 50 min ska vi vara på bowlingen. Sen går vi vidare till Landell och sen ner på O´learys...jävlar va nice....

Devin vilar en sväng just nu sen ska han ut till Trönö.

Kanske man ska skaka iordning en drink redan nu så man kommer igång...hmm



Dagens Devin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0