Idag mår man som man förtjänar...

Åh fy fan. Jag mår som en påse skit idag. Sen har söndagsångesten börjat sätta in också, och det gör ju inte saken bättre...
Usch!

Jag hade iaf super roligt igår :) Skriver mer om det sen när jag orkar...

Jag och Johanna hamna på någon efterfest inatt, så det blev sjukt sent. Vi somna väl runt 6 tiden imorse.
Så idag är man lagomt sliten.

Sen har tjejerna från föräldragruppen varit här och fikat. Barnen lekte och tittade på film och vi pratade :)
Är så oerhört glad att jag träffat Maria och Jenny för dom är helt fantastiska människor och såna otroliga mammor åt sina kids...

Nu ska jag titta på Pippi med Devin sen ska vi äta pizza....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å jag säger detsamma vännen! Vi får fanken se till att hålla kontakten för jag är glad att ha träffat en sån fin vän som dig! :) Kraaam

2009-10-25 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0