Flyttlasset går idag

Jaha, då var det dags då. Idag flyttar jag och Devin till Sandviken. Det känns skit tråkigt fast endå bra liksom. Konstigt känsla. 
Usch, det är såå sorgligt att packa. Jag tycker det är för jävla jobbigt. Alla minnen och tankar kommer tillbaka på något sätt.

Känns helt underbart att jag och Roger fortfarande är vänner. Jag menar, vi har varit tillsammans i 7 år och det skulle kännas hemskt om vi flyttade isär som ovänner.
Men Roger är en underbar människa och en pappa i världsklass så honom vill man ju inte göra sig osams med. Vi är fortfarande bästa vänner och kommer alltid att vara det oavsett vad...

Känns lite sisådär att lämna mina vänner här uppe. Madde G, Anna & Micke, Johanna, Jenny, Maria, Madde H, Josse, jobbarkompisarna och golv och kakelteknik´s guldgäng, är några utav det fantastiska vänner jag fått här uppe under åren.
Och inte tala om alla vänner Devin fått. Milo+syskon, Viggo+syskon, Lilly+syskon, Maximilian, Matilde, och alla dagiskompisar. Gud va vi kommer sakna er!

Vi är så otroligt glada att vi träffat er och ni är mer än välkommen att hälsa på oss nere i Sandviken;) Mig och Devin slipper ni inte i första taget. Kommer inte ni ner, kommer vi upp! Basånivet... :)

Fast jag kommer nog komma upp hit lite titt som tätt iaf :) Mycket roligare att gå ut på krogen här tycker jag ;)

Vifåse helt enkelt som en klok man skulle ha sagt :)



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå va sorligt det var att läsa! Vi kommer sakna dig super mycket! Men vi kommer att sesas iaf! Det är ju inte så jätte långt bort som tur är! =)Hoppas det går bra för er idag åsså hör du av dig så fort du är i trakten igen för fiika! Många många KRAMAR från Mig å Mikal å Maximilian! <3

2009-10-31 @ 09:40:30
Postat av: Josse å Matilde

Å vi kommer att sakna er! Oss blir ni inte av med i första taget! Vi kommer garanterat å hälsar på! KRAAAM

2009-10-31 @ 13:29:51
Postat av: Jenny

Vi kommer att sakna er som fasen också! Va kontsigt det kommer kännas att lämna Viggo utan en Devin som kommer och möter oss i dörren :( Men som sagt, vi får se till att träffas! :) Sköt om er. Kramar från Jenny o barnen

2009-10-31 @ 18:56:13
Postat av: Fia

Näe det var det inte alls det för det var INGRID som betala, så det så =)

2009-11-03 @ 19:28:58
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0