Snart snart snart

Hej hej hallå!

Jag räknar dagarna tills flyttlasset går. 10 dagar kvar...
Känner mig lite deppig också över att lämna alla här uppe. Usch va ledsen jag blir när jag tänker på det.

På Lördag blir det en toppen dag/kväll/natt då vi ska på "avslutning" med guldgänget. Vi ska bowla på eftermiddagen, dricka fördrinkar hos Micke och Sofia och sen på kvällen ska vi ut och äta middag och dricka ännu mera drinkar. Sen ska vi skaka ass hela natten. Ska bli så fantastiskt roligt!
Lottningen över bowlinglagen är nu klar. Det blev jag och K.Bolinder i samma team:) Jävlar va vi ska vinna....

Golv och Ka(c)kel´s Dream Team

(Rokka, Bolinder, Sofia, Uffe, Landell och Anne)


Nu ska jag sova..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0