Helgen närmar sig...

Jäklar vilket bra humör jag varit på idag. Känns bra!

Dagen började 06.00. Klädde på Devin sina finaste kläder i form av en Burberry piké och jeans. För idag var det nämligen dags för den årliga dagisfotograferingen :) Ann klippte Devin i förrgår också så han är såå stilig nu så. Det är han ju alltid iofs men han blir extra söt när han är nyklippt :P

Idag på "jobbet" var det lugnt. Vi var på utedag med våran barngrupp på förmiddagen. Vi gick typ till östra berget och letade efter gråsuggor som vi sedan tittade med lupp på. Sen samlade vi massa lönnlöv som vi ska pyssla med imorgon.

Sen var det planering med arbetslaget och efter det AP-träff. Så jag var hemma vid 17.30 idag. Det blir långa dagar kan man säga...

Imorgon börjar jag 06.30. Från och med kl 8, när skolan börjar, ska jag punktmarkera en liten pojk. Jag ska vara med honom hela förmiddagen. Ska faktiskt bli hemskt roligt. Han är så jävla snäll och go mot mig, men kan spåra ur totalt vissa gånger i vissa situationer.
Sen slutar jag kl 13 och då ska jag gymma lite. Efter det ska jag hämta Devin på dagis och åka och handla lite godis. Sen ska vi bara hem och fredagsmysa heeeela långa kvällen :)



Håll tummarna för mig imorgon. Eller för Johansson kanske vi ska säga :) Hon ska agera mina ögon på en lägenhetsvisning imorgon :) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0