Träna gratis på Active sportsclub i Söderhamn?

Hej mina vänner!

Var och tränade efter jobbet (ja, jag kallar det jobbet för det blir lättast så:) ) och jag sa då upp mitt medlemskap från och med 1 Nov. Jag trodde det skulle bli omöjligt att bara avsluta ett medlemskap sådär just för att man "binder" sig i 12 månader när man startar ett medlemskap. Men hade jag bara ett intyg på att jag skulle flytta så gick det bra. Så jag ska visa hyreskontraktet för dem när jag får tillbaka det, och då slipper jag betala 319:-/mån för ett gymkort som jag inte kommer använda.
Hur grymt är inte det? Världen bästa gym!!! Kan starkt rekomendera Active för er som bor här uppe och funderar på att börja träna. Där finns allt på samma ställe. Jävligt lämpligt!

Såå, nu är det såhär att jag har ju redan betalat för November månad och jag kommer ju inte använda kortet då. Så jag frågade om jag fick skriva över kortet på någon annan under den sista månaden, och det gick toppen bra. Så om det är nog från Söderhamn som läser denna blogg och vill träna gratis på Hälsinglands fräschaste gym under November månad så säg bara till!!! Säg till så fort som möjligt så jag kan meddela Active de...

Sen lär jag ju börja gymma i Sandviken istället. Jag vet bara inte vart. Fitness känns för jävla sunkigt för mig, lika badhuset också. Jag är för cool för Jernvallens gym och sandbacka park´s gym ligger för långt bort. Kanske det där nya fräscha gymmet som är nyöppnat. Det som ligger ungefär vid Hemmakväll. Det kanske vore något för mig? Det verkade bra....så..Vifåse....

:)

Hej då

Kommentarer
Postat av: Gruvan

Du har väl aldrig i ditt liv satt din fot på fitness?? så du kan omöjligen vet hur det är där?? jag tror nog att det gymet duger alldeles utmärkt för Therese Gruvman, det finns förästen sandsäckar i källaren och ett solarium där med, du ska inte komma hem till Sandviken och tro att du är för fin för vissa gym, passar det inte så så är det bara att flytta till dalarna bruden!!!! =)

2009-10-15 @ 23:40:24
Postat av: Therese

Hahahaha, jo det kan du ge dig fan på att jag har. Jag och Nina gick där och träna när vi gick gymnasiet. Faktiskt! Haha, sandsäckar och solarium...i källaren dessutom. Herregud, jag vill ha så mycket mer än bara så, Henrik Gruvman. Kvalité är jag ute efter! ;)

Ja, dalarna kanske vore något :P

2009-10-16 @ 07:00:50
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0