Nya bilder!!

Men nu har Gruvman någon minut över. Så jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder...

Mitt sovrum innan. Inte alls nå dammigt....






Mitt sovrum efter...

(Sängen ska antingen få ben eller en sängstomme så småningom...)



Innan Devin flyttade fick han ett superfint halsband av sin kompis Viggo. Jenny hade lagt halsbandet på Devins hylla på dagis och när vi kom dit och jag fick se det så blev jag så sjukt rörd att jag börja gråta. Personalen måste ju ha trott att jag var galen. Stå där och grina halv 8 på morgonen :)

Iaf det var ett super fint halsaband och jag tackar så hemskt mycket för det Jenny. Ni är helt underbara :)

 


Mammas stora kille....
 

Tack och hej för mig....

Kommentarer
Postat av: Anna

Va ni fixar å donar! Super fint! :) Kram från oss!

2009-11-09 @ 15:42:06
Postat av: Roggan

Fan vad fint det blev... Lite avis faktist...:)

2009-11-09 @ 18:15:56
Postat av: Erica

Vad fint de blev =)

2009-11-09 @ 22:37:09
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skit snyggt! :)

2009-11-10 @ 08:49:03
Postat av: Louise

Jaa, fiint :)

2009-11-14 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0