Man är för jäkla dålig...

Tänk att det ska vara så jäkla svårt att sätta igång med den där förbannade observationsuppgiften? Jag blir knäckt på mig själv snart. Har inge självdisciplin för fem öre. Nästan så jag kommer att bli tvungen att åka upp till Söderhamn och sätta mig på CFL och plugga. Där fick jag iaf något gjort...

Jag har hunnit med en promenad idag iaf. Gick då raka vägen till Elin efter det och där bjöds det på frukost:) Sen ner på stan och träffa Mia. Hämtade ut lite kurslitteratur på bilblioteket innan Tobias skjutsa hem oss..

*************

Ska man ta den där jävla skit-sprutan den här veckan eller inte? Ska dom spruta in massa gift i min kropp kommer jag ju defenitivt bli sjuk i helgen, och det går ju bara inte!!!!!!! Arvid fyller ju för tusan år :) Sen händer det väl lite annat också...
Men nej, jag tänker inte bli sjuk!!



Jag vill att det ska hända nå roligt nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenare =)

har hittat en tjej som ville ha den den blev jäkligt poppis. ha de gott

2009-11-23 @ 19:56:40
Postat av: anna

bra att man skrev vem det var haha..

2009-11-23 @ 19:57:55
URL: http://ladypain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0