Världens hetaste 46 åring...

Jag har skavsåret från helvete på hälen och det känns tamme fan som om hjärtat sitter där nu för de dunkar så hemskt. Jag kommer bli invalid för resten av livet känns det som.
Jag gick ju vårruset ikväll också och inte fan blev skavsåret nå mindre för de eller. Tvärtom! Jag hade tre skavsårs-plåster under tiden vi gick, men kände trots det en smärta som va olidlig.

Jag anar att jag fått detta skavsår pga mina olika skobyten föregående vecka. Jag använde sammanlagt 8 olika par skor under förra veckan, och jag har fått för mig att det knappast kan vara hälsosamt för fötterna?!

Nåja, nog klagat..

Jag är föresten hos mamma och pappa i Sandviken nu, just för att vårruset ägde rum ikväll. Jag ska åka hem imorgon vid lunchtid någongång.


En sak ska ni veta mina vänner och det är att Peter Siepen måste vara den absolut snyggaste 46 åringen i hela Sverige. Han är så jävla snygg och jag är käääääär!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Han var inne på stadium igår och shoppade loss =)

2009-05-19 @ 08:04:15
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Ysch! Han ser gammal o äcklig ut!! :P

2009-05-20 @ 18:40:01
Postat av: Mia

Är inte han bög?

2009-05-30 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0