Update...

Tänkte jag skulle ge er en liten uppdatering om hur våra dagar har sett ut den senaste tiden.

Såhär såg det ut i fredags:
 
 

Såhär såg det ut i Måndags:

Då var jag och Devin på öppna förskolan och sedan följde vi med Jessica och hennes barn hem till dom för lite fika och ännu mera prat.

(Tilda, Tova, Filip och William)


(William, Signe och Devin)


("Palestina-Viggo") ;) Haha


 
(Jessicas söta lilla son Olle)



Igår, tisdag firade vi min stora dag. Jag fyllde 23 år och släkt och vänner kom för att fira mig :)
Det var super roligt att så många kom.
Så, tack så otroligt mycket ni som kom för att dela denna stora dag med mig men även tack till er som skickade sms och dylikt:)

************************************

Roger har jobbat och slitit så jävla mycket nu i några dagar så han var totalt slut när han kom hem på eftermiddagen. Så han gick och la sig före Devin idag (då ljuger jag inte) och sover fortfarande. Ska lägga mig nu jag också och titta på de aboslut bästa programmet av alla program. SEINFELD!!!

btw, hur bra var inte Grey´s idag då????? Jag dog nästan för det var så sorgligt.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men skojjar du??!

Jag trodde aldrig mina tårar skulle ta slut :)

2009-05-13 @ 23:06:40
Postat av: FiaJ

Ja men skojjar du??!

Jag trodde aldrig mina tårar skulle ta slut :)

2009-05-13 @ 23:07:35
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Louise

Seinfeld är skit bra! Vi har hela boxen hemma:)

2009-05-14 @ 11:49:12
Postat av: Jenny

Jag trodde ja skulle grina ihjäl mig ja! Så jävla bra! :)

2009-05-14 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0