Undervattensplattsättare

Gode gud, hjälp mig! Jag har nyss upptäckt att jag shoppat upp en way to big part av mitt csn. Åååh......

Somliga utvecklas till Poker-rävar men jag, mina vänner, har utvecklas till en shoppa-mer-än-jag-har-råd-med-räv.

Usch va jag mår dåligt nu...

...fast jag får tänka att de finns folk som har de värre. Sånna som inte ens haft möjlighet att shoppa upp alla sina pengar för att dom inte har nå pengar..

Nu mår jag genast lite bättre.

Sen har jag ju min "Undervattens-plattsättare" som tjänar stooora pengar som kanske kan skänka mig en slant eller två.
Hahahah
Den dagen Droger blir undervattens-plattsättare ska jag pensionera mig...Sådeså..


Kommentarer
Postat av: Nina

Ge dig nu. Varför ska du må dåligt över att spendera pengar? Du kan ju alltid ge bort shoppingpengarna till en fattig så kan han/hon köpa sig nya kläder , HAHA!

2009-03-05 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0