OTH-nörd

Hej på er!

Här är det lite snuvigt som vanligt. Jag blir så less!

Idag var vi på öppna på fömiddagen. Devin åt våffla och lekte med barnen. Efter de åkte vi hem så Devin fick sova en stund. Sen kom Devins farmor och lekte med honom medans jag åkte och träna och solade i nån timme.

Jag har legat i några dagar nu och tittat igenom hela säsong 4 av One Tree Hill. Jag har sagt åt Roger tusen gånger att han ska ladda ner säsong 5 så jag kan fortsätta titta direkt efter 4an är avklarad. Så nu när jag skulle lägga mig och avnjuta några avsnitt så finns dom inte nerladdade!!! Avsnitt 9-12 har han laddat ner, men inte nå andra. Jävla smartskaft!!
Hur fan ska detta gå? De är ju så spännande i serien nu juu...

Jaaha, Nu ska jag göra mig lite te..

heej da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0