Melodifestival final

Meeen du, vilken rysare de va i lördags!!!!!! Shit va spännade de va alltså..

Jag tycker så synd om Måns att han inte vann så jag kunna nästan börja grina. Bara hans blick när han fick så lite poäng av publiken gjorde ju att man fick tårar :(
Annars så va väl h.e.a.t bäst. Men tur att de inte vann..

Undra om det kan bero på att både jag och Malena Ernman är från Sandviken och att det är därför vi är så stora stjärnor båda två?!?
Det tror jag iallafall...



hahah





Lägger nog upp lite bilder senare ikväll.
Nu ska jag iväg och träna en stund sen ska jag på CFL och plugga med Madeleine, och där blir vi nog en stund...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nu skicka Hampus ett mms till mig med en bild på ett par skor, and guess what?! Han hade fått tag i dom där puma dojjorna som vi beställde....inte för att jag vill härmas...men jag är grymt lycklig över att han köpte dom för dom är så jävla snygga!! =) Hoppas allt är bra med er =)

Kram!

2009-03-16 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0