Kattjävlar

Så mycket som jag hatar katter har nog ingen människa varit med om förut!
Alltså, det är inte sant vilka vidriga djur. Varför i hela friden väljer man att ha en katt som husdjur? Vad får man ut av att ha en katt rännandes ut och in i huset?

Jag hatar ju hundar också men inte alls i närheten av vad jag hatar katter. För hundarnas ägare har iallfall koll på hundarna till skillnad från kattägarna (iaf här i området). Dom släpper bara ut sina jävla katter utanför dörren sen får katterna sköta sig själva i området. Sen släpper dom in dom igen när dom ska äta och ut igen när de ska leka, osv.
Kattägarna har liksom inte en aning vad för jävla skit deras katter hittar på när de är ute...

Här där vi bor är katterna galna. Dom pissar hej vilt på både mattor och trädgårdsmöbler här utanför, så de luktar piss när man kommer hem om dagarna. Det är inte speciellt mysigt ska jag tala om.

Kanske man ska ställa ut ett fat med mjölk + något extra ute på gården så kanske de jävlarna suger i sig de och aldrig kommer tillbaka nå mer..

...så jävla mycket hatar jag dessa djur!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mja..



Jo jag hade tänk mig att jag skulle avliva den där katten åt dig. Mitt tips är: stark senap rakt upp i anus. Effekten av det hela skall enligt rykten vara som så att katten springer ihjäl sig. Jag kan om du vill applicera själva dosen av senap?

2009-03-17 @ 22:41:59
Postat av: Therese

Hahah, men du, de vore ju perfekt:) Vi kan bestämma en dag så kan vi hålla vakt och ta dom en efter en här utanför...



2009-03-18 @ 08:52:58
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Nina

Jadu, och jag som ska vara kattvakt hela helgen!

2009-03-19 @ 06:01:34
Postat av: Marika

Fy fan vilken vidrigt inlägg. Hur kan du vara så otroligt hjärtlös. Döda andras katter bara för att DU inte tycker om dem. Kanske det hjälper att prata med ägarna eller så kan ju du flytta som har sådana problem med det. Jag har mina katter som innekatter och går ut med dem i band och inte låter jag dem pissa vart som helst. Dom är underbara djur!

2009-03-28 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0