Jävlar va ont i ryggen jag har..

Det går lite segt med pluggandet just nu och varken jag eller Madeleine har någon motivation för fem öre. Madde är skapligt förkyld och jag har värk i min rygg av någon konstig anledning.
Men jag har skrivit klart reflektionen som ska in imorgon och sen har vi gjort upp ett "schema" för nästa veckas plugg:) haha
Nästa vecka blir alltså en mördar vecka med observationsuppgift och en hemtenta. Sen ska vi dessutom ner två dagar till Gävle också. Fy tusan...

Snart ska jag åka och köpa mat på Mai Thai och sen ka jag hem och käka och vila ryggen. Fattar inte va de är för fel på min rygg. Hoppas bara de blir bättre tills på lördag då vi ska gå  Stockholm hela dagen.

Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Ja jag menar det =) Mamma är inte så duktig säger hon, hon stickar inge hårt så den blir kort och bred =P

2009-03-12 @ 20:10:06
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi beställde stl 22 har jag för mig...å då hade dom ju blivit på tok för små...Jaa det tycker jag att vi ska göra! =) Vore skit skoj ju!

Kraam

2009-03-12 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0