Ännu en dag har passerat..

Idag har jag varit ner till Gävle. Redovisning av våran observationsuppgift på förmiddagen och sedan tog vi tåget hem och vidare till CFL för tenta plugg. Har fan inte gjort nå annat än och pluggat den här veckan känns det som..

Imorgon ska jag iaf va hemma med Devin. Mamma och pappa kommer antingen upp eller så åker vi på öppna en sväng. Sen tänkte jag träna en sväng och sen ska vi ut och käka med Micke och Anna..

Det va det. Nu ska jag sova. Ciao


Jag hade datorn med mig till skolan idag och det kanske vade bästa jag kunde göra. Hann kolla på två avsnitt av OTH. Ett imorse på vägen ner och ett på hemvägen :) Det ska jag göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0