Morsdag...

Det var ju morsdag i Söndags och jag hade ju såklart målat upp jordens bild vad jag skulle få av mina pojkar här hemma. Jag var ju nere i Sandviken på lördagen och tog tåget hem kl 12 på söndag. Roger och Devin kommer då och hämtar mig vid tåget.
När jag precis satt mig säger Roger att "Där, där har du en morsdag-present" också pekar han på en tuggummiask. "Jaha" tänkte jag och öppna den, och där i låg det en nerknölad femhundralapp. Men va fan, jag kände hur jag blev mer och mer svartöga och tillslut får jag fram "Skämtar du?", "Nej, jag tänkte att du skulle ha den tills vi åker till Turkiet" svarar karl jäveln då!
Alltså, jag höll på att storkna. Man ger väl inte en "mor" en femhundring nerknölad i en fusion-ask i morsdagpresent????? Men de är ju bara Roger som kan komma på nå så dumt.

Jag kastade femhundringen på honom och tjura till mig en blombukett, choklad och en tidning istället:) Hahah, men det är ju sånt man vill ha i morsdagpresent.

Igår va vi ju ut till Rogers föräldrar och då hade Rogers mamma köpt en morsdagpresent åt mig också. Hon kanske hade på känn att Roger inte är så hajj på presenter..

Men detta fick jag iaf av Rogers mamma...

En stooor tekopp som det står "till mor" på. Det är ju klockrent, precis sånt man vill ha ju :) Något litet och något som visar att de uppskattar en.
INTE EN FEMHUNDRING!!!!!

************************
I know, jag har föör mycket fritid just nu eftersom jag skriver sånt här. Hahaha
************************

Såhär ser det ut hos oss nu.

Lillgubben min...

Kommentarer
Postat av: MLI

HAHAHA... Jag skrattade så jag höll på att dö när jag läste! Men jag håller helt med, en femhundring är ju verkligen inte det man skulle vilja ha...

2009-06-04 @ 13:18:10
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Erica

Håller helt och hållet med dig där Therese. Morsdag är en sån där dag när mammorna ska bli överrösta med både kärlek, choklad, en och annan massage både här och där, middag, kudde puttad under fötterna, ett hett upptappat bad med uppiggande oljor och en lyxig kräm att smörja in sig med, frukost på sängen, mer eller mindre uppassning hela dagen ....får hålla tummarna på att nästa år blir bättre! Men du, det kommer en farsdag här också =) lite ge igen! =)

2009-06-04 @ 18:49:50
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja kom ner och pussa på oss så vi får pussa på er också =P Det blev ju så kort med kidsen förra helgen. Kommer ni inte nästa helg då, nu när Mamma kommit hem? Kraaaaam

2009-06-06 @ 07:58:00
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0