mysdag idag...

Vilket skit väder de är idag alltså. Det var tänkt att jag och Devin skulle åka ut till Jessica, Signe och Olle idag men jag tappade sugen totalt när jag såg att regnet stod som spön i backen. Får se om de blir bättre väder senare, då kanske vi åker då istället.

Men nu ligger Devin i soffan i morgonrock och tittar på barnkanalen. Han ser lite pömsig ut faktiskt. Alla kanske blir trött och slö när det är dåligt väder ute?

Vi ska sätta igång och baka chokladbollar snart som vi ska fika efter lunch :) Sen ska vi nog titta på Emil eller Pippi.
Sen var det tänkt att Anna och Micke skulle komma hit och grilla ikväll, men vi får väl se hur det blir nu. Inte riktigt ett grillväder just nu kan jag säga...
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0