Christian Ternstedt

Just nu finns det en människa som jag tycker är så jävla stört skön. Det är Christian Ternstedt ur årets upplaga av Robinson. Han verkar så jävla skön. Han kör verkligen sitt eget race och skiter fullständigt i vad folk tycker.
Hans blogg är för jävla rolig att läsa också. Herregud vilken lirare. I love Christian!!!!!

Sen att han har en dialekt som går till världshistorien i dryghet är ju en annan sak. Men det kan man ha överseende med när han är så skön i övrigt :)

Yeeey...


Kommentarer
Postat av: Nina

men therese!!

ja, du förvånar ju mig inte!! :P

jag jobbade ju med robinson och jag stod inte ut med karl efter 2min. jävla tönt och jävla idiot. drygare människa får man ju fan leta efter!blev sååååå glad när dom skickade hem honom! ha!!

=)



KRAM/Nina

2009-06-04 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0