Big lips

Idag är jag less. Vi fick jooordens sluträkning på elen idag och den var inte nådig. Blir så trött...

Sen har jag ingen motivation till att åka och träna heller. Jag var ju och träna i måndags och tisdags, och skulle egentligen behöva dit idag också men jag känner verkligen inte för det.

Och inte blir det bättre av att jag har en bulltande smärta i mina läppar. Munsår from hell med andra ord. Det gör så förbannat ont. Men dom är iaf stora som fan och de är ju snyggt!

Imorgon ska jag jobba..

SNART ÅKER VI TILL TURKIET och SNART ÄR DET ROCKWEEKEND!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Gruvan

Smörj dig på fötterna när du är i turkiet annars får du sår där med! =)

2009-06-11 @ 13:59:53
Postat av: Erica

Nu blev jag ju inte avis ......hmm!

Ska också skaffa mig lite semester tror ja ....nästa år blir de nog =)

2009-06-11 @ 18:48:56
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Näee, vill ha en ny ändå =)

2009-06-13 @ 07:13:20
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0