Insane!!

Jag, Erica, Elin och Johansson var ju som sagt på Grönan igår. 09.00 var det samling hos Johansson.
När vi väl kom till grönan så blev vi som barn på nytt och vi visste liksom inte vart vi skulle börja någonstans.
Det var ju invasion av människor just igår så det var ju 45min köer till varje attraktion. Inte så värst kul.

Jag, Elin och Erica tog vårat förnuft till fånga och vågade oss på "Insane". Två gånger till och med! Första gången stod vi kö i 1 timme för att sedan åka den där helt galna karusellen i 30 sekunder. Men det var det absolut värt! Den var helt galen. Fy fan. Men rolig som fan, men helt sjuk!!! Vi var som i chock när vi åkt klart första gången och jag kommer inte ens ihåg hur den va. Jag hade kaxig jävla 12-åring bredvid mig under hela åkturen som sa åt mig att blunda för då skulle de bli roligare. Så självklart blundade jag.

Andra gången vi åkte hade jag Elin (som för övrigt var för smal för alla karuseller så hon fick knyta sin tröja runt midjan för att midjemåttet skulle öka) bredvid mig. Så när vi åkte den gången blev allt så mycket roligare. Kanske för att jag hade ögonen öppna denna gång och för att Elin skrek så hemskt så hon seriöst trodde hon fick en hjärnblödning efteråt:)

Men det var en super trevlig dag och jag tackar mina tjejer för de :) Ni resterande tjejer som bangade och stannade hemma missade verkligen något :)






Ska försöka slänga upp lite bilder från Turkiet och rockweekend i nästa inlägg...


Kommentarer
Postat av: FiaJ

Jag skulle snarare säga att ni tappade erat förnuft på vägen till kön :)

2009-08-01 @ 10:07:22
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0