Helgen...

Åh, vilken jävla lång dag!!

Gårdagskvällen bestod av fest hos Johanna. Ångest-fest valde vi att kalla den. Det var otroligt roligt iaf och det blev ganska mycket vin. Vi gick sedan ner på JH en vända och tog nån drink och sen var klockan plötsligt 02 :)
Det blev en väldigt lyckad kväll med många nya människor :)

Somna väl sådär runt halv 4 imorse och skulle upp och jobba klockan 9 idag. Riktigt skönt att det var lugnt på jobbet lär jag säga :) Mådde inte som en kung imorse, om man säger....

Vi har nyss varit hos Sofia och Micke där dom hade en liten tillställning ute på deras gård. Alla drack goda drinkar och öl men jag som är vuxen och har ansvar, var nykter och höll mig ifrån all alkohol :) Hahah

och nu sitter jag här, trött as hell och ska strax gå och lägga mig.

Veckan som kommer, kommer jag att tillbringa i Sandviken med mina nära och kära. Jag ska göra mitt bästa för att hinna umgås med allihopa:) Gud så trevligt det ska bli...


Kommentarer
Postat av: Erica

Du, jag är ledig månda tisda ja ...=) så hojta till om du har en lugn stund!

2009-07-18 @ 23:50:59
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0