Home

Hej hej.

Helgen har kanske gått hur fort som hellst. Det känns nästan inte ens att man har varit borta.

Jag hade tänkt och skriva lite mer om resan senare. Troligtvis imorgon för jag är så trött så jag ser dubbelt just nu. Jag och Koffe va vaken längst i vår stuga inatt och gick och la oss 05.30. Heeelt sjukt. Sen gick vi upp kl 9 för då lära vi städa. Så ni kanske har överseende med att det inte blir nå bilder och dylikt just nu :)

Det va sååå roligt att se Devin idag. Jag tror tamme fan att han har växt alltså:)
Han va så trött efter denna helg han också så han har vi lagt för natten nu.
Men nu blir det lite mat framför teven. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på OTH :)

Heeej

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Du ser, när man väl börjar titta på OTH så kan man inte sluta :D

2009-01-26 @ 10:19:50
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Birgitta o Anders Persson

Hej! Väntar på att få höra hur ni haft det i fjällen,säkert jätte kul.Själv har man ju nästan snöat inne av all jävla snö som vräkt ner.

Ingen rolig helg här hemma kan man ju säga.

Kram Birgitta

2009-01-26 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0