Update

Igår va Devin piggare så då va vi en sväng på öppna förskolan. Efter de så åkte jag och Jessica och käka på Mai Thai medans Devin och Signe sov i vagnarna utanför. Mycket trevligt:)

Idag har jag varit i skolan hela dagen och sen åkte vi raka vägen till Active för lite Step. Jag och Nina va ju på Pump igår kväll och det kan jag lova kändes idag. Herreguud vilken träningsverk...

Imorgon förmiddag ska jag uträtta lite ärenden på stan och sen ska jag och Devin bruncha (vilket jävla ord) med Nina. En vända på förfriskningsbutiken ska vi också hinna med.
På eftermiddagen imorgon går ett tåg som ska ta oss ner till Gävle och sedan blir der klassfest hela kvällen/natten lång:) Det ska bli super roligt trots att en del människor inte behagar att komma. Jag tycker att det ska bli skit kul att för en gångs skull gå ut i Gävle.
Jag menar, hur roligt kan det va att gå ut på samma ställe i Söderhamn varenda gång man går ut??

Vi åker tillbaka till Söderhamn runt 12 tiden på lördag.

Så på lördag ska jag bara mysa med min älskade son. Roger ska iväg till Järvsö och åka skidor hela dagen så här hemma blir det lugna gatan:) Melodifestival och lösviktsgodis med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0