Ta en hel dag med bara plugg..

Hallå där!
Dagarna går hemskt fort mina vänner och snart är det helg igen. Fan, man hinner ju knappt nåt i veckorna känns det som.

Idag åkte jag till CFL kl 8 och mötte upp Madde. Så vi pluggade och pluggade fram tills klockan blev 14 då allt äntligen var klart. Såå inninordens skönt att ha alla inlämningsuppgifter som ska va inne snart inskickade. Annars sitter man ju i sista sekunden och slänger ihop nåt men jag tyckte de funka skit bra att ta en hel dag då man skriver alltihop. Så de gör jag gärna om :)

Vi hade ett seminarie igår och då tog jag på mig att sammanställa vår diskusion och sedan skicka in den. Så nu är den ur världen, och nu kan jag bara slappna av under de kommande seminarierna. Woho..

Nu ska jag sova. hej da


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0