Nya glasögon..

Oj, va tydligt jag såg allt helt plötsligt. Nu ser jag tillomed hur Roger ser ut egentligen :) Hahahah...

Ibland är jag så jävla rolig..


Devin var stekhet när jag hämta han från dagis och jätte tyst och hängig när vi va på stan en sväng och när jag kom hem tog jag febern på han och den rusa direkt upp till 39.5 grader.
Sen åt han lite och sen la vi oss i soffan och mös och titta på lilla sportspegeln och sen somna han. PÅ MIG! Det är inte varje dag det händer men idag va han så himla trött så han bara somna. Så då fick han en supp och en flaska välling och sen somna han om i sängen..

Så imorgon är jag hemma från skolan och är hemma med Devin istället. Lill hjärtat mitt.
Så imorgon ska vi titta på pippi, baka chokladbollar, äta glass och vila. Det är ju sånt man ska göra när man är hemma och är sjuk:)


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA.. jag vet vad du menar! Nu när vi ser klart börjar allt BLI FULARE ;)



Ses ikväll! Pusss

2009-02-17 @ 07:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0