1½ års-kontroll

Tjoho.

Oj, så lugnt jag tog de i lördags när jag kom hem. Det var värre på fredagen därimot, då tog jag inte det lugnt. Det som är så roligt är att det dyker upp bilder lite titt som tätt som jag knappt kommer ihåg. Hahah..

Sen sov jag och Nina på samma luftmadrass också och så fort jag rörde mig vakna hon och de gånger hon reste sig så åkte jag ner på golvet. Så de krävdes att vi skulle ballansera upp den där luftmadrassen med två fat ass och sen när vi gjort de fick ingen av oss röra på sig :)


Igår va Micke och Anna här för ett parti TP och lite fika. En mycket trevlig söndagskväll helt enkelt..

Devin har varit på 1½ års-kontroll idag och det gick kanon. Han sa inte ett pip under hela undersökningen och inte ens när han fick spruta. Utan det vart ett damputbrott när vi skulle klä på oss istället då han förstod att vi skulle åka hem och inte gå in på öppna förskolan (det ligger i samma lokaler) och leka och äta pannkakor. Men sen åkte de förbi en traktor så då gick det bra att gå ut helt plötsligt..


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa "Små barns stigar i omvärlden" som vi ska ha ett seminarie på imorgon.
Fast Devin har sovit länge nu så jag kanske borde väcka han och läsa ikväll istället....

Det blir en sväng till Active när Roger kommer hem också..


Kommentarer
Postat av: Kapitan T.P

Undrar vem som vann det där partit T.P ejänkligen?

2009-02-23 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0