Rom & Rum

Jag har tröttnat på att blogga. Iaf i denna blogg. Jag tycker inte att jag gör nå roligt alls på dagarna så därför har jag inget att skriva om.

Men jag vill fortfarande lägga upp bilder så jag kommer ha bloggen kvar. Jag kommer däremot börja blogga på min och Cicki´s nya inredning och mat blogg Rom&Rum , där vi kommer att skriva och ge tips på allt som har med inredning, mat, drinkar, bakverk och pyssel att göra.

Kolla gärna in den! Den är dock väldigt ny så vi har inte hunnit styla upp den så hemskt. Men lugn mina vänner.....det kommer!

Rom & Rum alltså

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud så trevligt :) Precis den typ av blogg jag väntat på! En trogen läsare har ni här.. Och glöggmartinin ska absolut testas. Kramar / Jejson

2009-12-13 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0