Hej tatuering!

Idag har jag jobbat. Jag stängde ikväll så jag slutade 19.30. Både skönt och oskönt att  jobba stängning. Idag var det bara skönt, trots att det var ganska mycket folk och ganska så stressigt. Men det gick bra iaf :)

Roggan var och gjorde om sin tatuering igår. Nu ser den iaf normal ut. Innan såg det ut som en dödskalle med tomteluva eller KKK-mössa. Hahah



Han har alltså lagt till "kortet" bakom om ni inte förstod de + lite till :)
Fint...jaa...joo..njae..pjoo... :) Hahah

Hon är ju suveränt duktig, Sofie på Does it hurt?! tattoo studio här i Söderhamn. Åk dit om ni ska märka er för livet, mina vänner!



******************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: sandra

är det billigt där?

btw. jag har startat upp min blogg igen! :)

kul att ses i söndags. nu får ta och ha tätare träffar tycker jag.

kräm

2009-08-18 @ 22:01:29
URL: http://sandromeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0