Devin 2 år!

Hej hej!

Gårdagen bestod av kalas. Kalas för min go prins som fyllde hela 2 år.
Känns som det var en vecka sedan han fyllde 1 år. Tiden går så sjukt fort så snart är han väl 15 år och ränner på stan och dricker folköl....

Devin för 2 år sedan
























Ett stort tack till alla som var här och firade Devin´s dag med oss. Tack för alla fina presenter. Ni är underbara :)



Min älskade mormor var ju självklart saknad en dag som denna. Saknar henne nå kopiöst mycket. Skulle varit underbart att haft henne här nu när allt är som det är. Då hade vi kunnat prata i timmar och hon hade garanterat gett mig kloka råd...

************************************************************************************


Gårdagskvällen/natten spenderades i Sandviken. Där var det fullt ös medvetslös! Tack till alla er som förgyllde min kväll där nere. Den var hemskt trevlig :)

Ikväll har jag bara svullat i mig en massa skit. Ätit på donken, dricker zero och slängt i mig lösviktsgodis. Puuh,
Stenhård träning till veckan, Gruvman!!!!!!! Hahah

Nej, nu ska jag nog gå och sova....


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0