Mustasch - Kill you for nothing

Hej hej!
Dagen har hittils varit hemskt lugn. Jag har legat ute och solat och lyssnat på musik. Men sen gick solen i moln så då va de inte lika skönt längre.
Idag har jag börjat den riktiga pott-träningen med Devvan också. Tänkte jag skulle passa på nu när man endå bara är hemma. Då har man ju all tid i världen att ränna efter han med den där pottjäveln. Haha

Ikväll ska jag till Jessica på party. Nu tänker ni säkert: "men herregud va kvinnan är ute och ränner och partar, hon har ju faktiskt en son hemma också som hon måste ta hand om!"
...meeen jag ska på Me&I party. Sad but true! :) haha, nej men de ska faktiskt bli skit trevligt. Shoppa lite kläder och snacka en massa skit :)


Kanske världens bästa Mustasch låt!!

Mustasch - Kill you for nothing (sök på spotify så kan ni lyssna, för jag hittar den tyvärr inte någon annastans)

Jävligt synd att dom aldrig spelar den på spelningarna. Den är bäst! Eller en av de bästa! :)


***************************************************************************************************

Nu ska jag laga lite lunch. Pastasallad blir det idag....igen...

Hej






Sweden Rock kryssning i Oktober då?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0