Prison Break....

Fasiken! Jag måste lära mig att äta frukost. Jag har varit vaken i två timmar snart (och borde fått nån matlust) och endå sitter jag bara och petar i gröten och får kväljningar av skiten. Devin slevar i sig sin gröt och jag har till och med fått fyllt på hans gröt....med min gröt.. Bra där!
Jag vill inte äta massa mjuka mackor heller såhär direkt på morgonen. Hårdbröd kanske...hmm, ja de ska jag nog handla idag.

Idag ska jag och Devin åka till Maria. Jenny och hennes kids kommer också dit. Fan va vi ska prata:)




Men allvarligt?! Vad va de som hände på Prison Break igår? Fan alltså....



Kommentarer
Postat av: Erica

Frukost är dagens viktigaste mål, så peta på du =)

2009-08-11 @ 09:18:09
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0