....och dagarna rullar på

Men nu ni, känner jag att jag är i ett såkallat flow när det gäller bloggandet :)

Jag tog tag i träningen idag också. Jag fick faktiskt lov av Rawger att åka och träna en timme:) haha. Det var så jävla skönt. Lugnt som i en filbunke på gymmet och h.e.a.t och Volbeat i lurarna. Nice, hörrni!!

Sen åkte jag hem och bakade chocolate chip cookies (-choklad) och gjorde rabarberkräm åt Devvan. Man kanske inte har fått den uppfattning men jag är faktiskt ganska huslig av mig. haha. Jag ser verkligen fram emot denna vecka då jag ska baka och dona varje dag :)
Sen ska det hinnas med en vända till Hudik också för lite lek på buspalatset och handling av födelsedagspresent åt Devin. Han har sagt att han önskar sig en crosshjälm, så då är det lika bra att köpa en sån :) heheh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0