Lärarutbildningen på högskolan i Gävle

Har varit i skolan nu på förmiddagen. Vi har gått igenom onsdagen och torsdagens campingplaner med klassen. Vi ska till Smörnäs med teknikkursen och koka potatis i nån grop i jorden. Jag och min lilla studiegrupp ska få den äran att baka bröd....i en ugn som vi själv ska bygga!! Sen ska vi även annordna "fångarna i skogen" och sen som avslutning på torsdagen ska vi avfyra en raket som vi ska bygga själv. Minst 50m ska den tydligen flyga.....

Lärarutbildningen på högskolan i Gävle mina vänner!

Meeen det blir nog roligt när vi väl kommer dit....


Nu ska jag åka och gymma lite och sen ska jag hämta mitt gohjärta.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag har varit i smörnäs, typ när vi gick i 9an eller nåt sånt. fint där!!

2009-08-31 @ 16:09:58
Postat av: Therese

Aha, jag tyckte jag kände igen namnet "smörnäs" vettu. Då va de alltså från eran klassresa då... :) Bra att det är fint!

2009-08-31 @ 18:39:25
URL: http://thessangruvman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0